Конспект комплексного заняття з дітьми І-молодшої групи "Ідемо в гості до ляльки Оксани"

Конспект комплексного заняття з дітьми І-молодшої групи “Їдемо в гості до ляльки Оксани”


Програмовий зміст:
продовжувати вчити дітей називати основні кольори, розрізняти предмети за величиною і формою, складати предмет з кількох частин. Розвивати творче мислення, пізнавальну активність, пам’ять, увагу. Виховувати дружні взаємовідносини.

Матеріал:
·        лялька Оксана;
·        телефон;
·        дрібні іграшки (різного кольору);
·        кольорові цеглинки;
·        матеріал до гри “Склади квіточку”, “Закрий віконечко”.

Хід заняття

-         Діти, сьогодні до нас прийшло багато гостей. Давайте, ми, як чемні діточки, привітаємося з ними. Зверніть увагу як всі до вас усміхаються. Ви гостям теж усміхніться, а на мене подивіться. (Лунає дзвінок по телефону).
Хто ж це до нас телефонує?

-         Алло! Так, це дитячий садочок, група “Малятко(Вихователь розмовляє по телефону).


-         Діти, лялька Оксана запрошує нас до себе в гості. Ви хочете її провідати. Лялька Оксана живе далеко в селі, тому до неї ми поїдемо поїздом. А поїзд наш незвичайний. Він поїде тільки тоді, коли ви закриєте віконечка у кольорових вагончиках.

Дидактична гра “Закрий віконечко”.





 - А тепер, діти, сідайте всі зручно, і щоб нам було веселіше їхати, то ми заспіваємо пісеньку:
Наш поїзд рушає,
Вагончики біжать
А в поїзді веселі малята сидять
Чух-чух, чух-чух
Ту-ту!!!



 - Ось і зупинка. Всі обережно виходимо з поїзда. Діти, ми хочемо провідати ляльку Оксану, але якось негарно буде прийти до неї з порожніми руками. Зараз ми підійдемо до того столика і попросимо подаруночок для ляльки.
(Діти вибирають подарунки, дрібні іграшки).



-         А тепер ідемо шукати, де живе Оксанка.
Тут-тук-тук.
Добрий день, Оксанко!




Лялька: - Добрий день, малята! Я дуже рада, що ви прийшли до мене і хочу з вами познайомитися. (Діти знайомляться з лялькою, називають своє ім’я і дарують подарунок).
 - Оксаночко, ми тобі хочемо ще подарувати дуже гарні квіточки, але подув зимовий вітер і пороздував пелюсточки і залишилися тільки серединки.
 - Діти, на що схожа серединка до квіточки? (Відповіді дітей - на кружечок).
 - А на що схожі пелюсточки? (Відповіді дітей - на овал).
 - Якого кольору кружечки (Відповіді дітей - червоні, оранжеві, жовті, сині).
 - А тепер я попрошу вас підібрати до червоного кружечка – червоні овали, до жовтого – жовті і т.д. идактична гра  “Склади квіточку”).








Лялька: - Дякую, вам, малята. Справді чудові вийшли квіточки. А тепер я хочу з вами погратися. Подивіться, що є у мене. Це цеглинки. Я дуже люблю ними гратися, і хочу навчити вас (гра “Мавпочки”).

-         Оксанко, тепер ми хочемо тобі заспівати пісеньку і потанцювати з тобою.
Пісенька “Пиріжок”

Пиріжок, пиріжок,
Ми спекли з грибами
Пиріжок, пиріжок,
Подаруєм лялі. Ось!

Лялька: Пиріжок я візьму,
З вами у танок піду.

-         Весело нам було у тебе, Оксанко, але пора нам уже додому повертатися.

Лялька: - мені також з вами було дуже весело і цікаво. Дякую, що ви до мене завітали. А ще я хочу пригостити вас печивом



Комментариев нет:

Отправить комментарий