Інтегроване заняття для дітей І молодшої групи «Світи, ясне сонечко!»


     Мета: Формувати  знання дітей про об’єкт неживої природи – Сонце: закріпити уявлення про  те, що сонечко світить і гріє, сонечку раді і люди, і рослини.Знайомити з якістю предметів: твердий, м’який.Закріпити поняття «один», «багато».Врахувати вміння слухати мову вихователя, розуміти і виконувати словесні прохання. Відповідати на запитання дорослого, вітатися, прощатися, дякувати.
                Матеріал: іграшкове сонечко, стеблини, квіти.

                           ХІД  ЗАНЯТТЯ
- Діти, давайте покличемо до  нас у гості сонечко.
(Діти всі разом промовляють потішку «Заглянь, заглянь,сонечко…»
-А можна покликати сонечко по - іншому.
(Усі разом промовляють потішку «Сонечко, сонечко…»).
(Зверху на  нитці опускається до дітей сонечко-іграшка).
- Ось і прийшло до нас сонечко. Подивіться на нього і привітайтеся з ним.
(Діти вітаються).
- Скажіть сонечку, яке воно.(Золоте, жовте, кругле, ясне…)
- Дітки, вам подобається, коли є сонечко?
- Покажіть, як ви раді сонечку (Стрибають, плескають у долоньки, посміхаються…)
- Що вам дає сонечко? (Світло,тепло.)
- Покажіть, як  сонечко сховалося за хмаринку.
-А зараз я показуватиму картинки, а ви відгадуйте. (Діти відповідають короткими фразами «Сонечко світить», «Сонечко сховалося за хмаринку», «Сонечко гріє щічки»…)
- За те що ви так гарно відповідали,сонечко дарує вам свій золотий промінець.
Ось він (розкриваю долоньку, а в ній - золотистий клубочок).
Давайте подивимось, куди він  нас поведе. Що це? (Галявина з квітами).
На що показує промінець?
- Бачите які гарні квіточки зявились тут від сонячного тепла і світла.
- Покажіть, як ростуть квіти під сонечком.(Діти присідають, а потім встають і простягують рученята).
Ось яку веселу галявину подарувало нам сонечко. А ми теж можемо подарувати сонечку квіти. Тільки ми їх не зриватимемо, а зробимо самі.

РОБОТА ЗА СТОЛАМИ
-       Сідайте, візьміть паличку-стеблинку, стисніть її. Вона тверда.
-       Доторкніться пальчиком до квіточок. Які  вони? (Мякі.) Візьміть квіточки такого  кольору, який має ваша «стеблинка». Квіти різні  - велика, менша, найменша. Нанизуйте на «стеблинку» спочатку велику квітку, потім меншу, а потім найменшу.
-       Які гарні квіти ви зробили!  Скільки квіточок у тебе, Владику? (Одна.)
-       Скільки у тебе, Настусю? (Одна.)
-       Давайте зберемо їх у букет. Скільки квіточок у букеті? (Багато.)
-       А тепер подаруємо цей букет сонечку. Яку сонечко? (Тепле, світле.)   
Гра –медитація  «Я -  квітка»
Лунає ніжна, приємна мелодія. Діти стають у коло, уявляють, що вони квіти, і виконують рухи, що відповідають словам вихователя. «Я – маленька зернинка. У мені спить квіточка (діти присідають, кладуть долоні під щічку). Пригріло сонечко, і вона прокинулась, не кваплячись простягає до сонечка свої листочки, вітається з вітром, потім піднімає до гори своє личко і радіє весні. (Повільно встають, піднімають руки в гору і кружляють на місці.) Підставляє личко теплому дощикові, а він ретельно вмиває ї (імітують вмивання.) Вона кружляє у танці з метеликами, вони пестять її личко, лоскочуть очки, носик, вушка.) (Погладжують собі обличчя, очі, носик.) Квіточка усміхається, зустрічаючи новий день і весну. (Посміхаються одне одному).  Вихователь розповідає дітям що прийшла до нас весна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий